X
تبلیغات
زولا

تجهیزات فروشگاهی ایران

برخی عوامل مؤثر در ایجاد انگیزه در مشتری در تجهیزات فروشگاهی پارس الوند

«تجهیزات فروشگاهی ایران»- تجهیزات فروشگاهی پارس الوند ، برخی از عوامل موثر در ایجاد انگیزه در مشتری-
۱- پخش موزیک ملایم
۲- نمایش زیبای کالا
– عطر خوش در محیط فروشگاه
– سایر عوامل انگیزشی مطابق با شرایط فرهنگی و اجتماعی منطقه
– رنگ بندی و رنگ آمیزی فضاهای داخلی فروشگاه٬ مطلوب و آرامش بخش باشد.
– نورپردازی باید متناسب با سلیقه و خواسته مشتریان هماهنگ شود و در سطح فروش٬ لامپ سوخته و خراب وجود نداشته باشد.
مدیرریت و چیدمان فروشگاهی -
–- ویترین های مورد استفاده در مکان فروش یکسان بوده و از دکوراسیون یکنواختی برخوردار باشد.
-– نوع کالا٬ چیدمان و دکوراسیون غرفه ها مرتباً مورد ارزیابی قرار کیرد.
-– فراهم نمودن تسهیلات مناسب و ویژه ای برای پاسخگویی به نیاز معلولین و سالمندان به طور مثال:
–- ایجاد مکان مناسب برای نشستن و استراحت افراد سالمند و معلول
=– حمل و نقل و جابجایی کالاهای افراد سالمند و معلول (تجهیزات فروشگاهی مناسب)
–= فیش های خرید با فونت درشت تری چاپ شوند, تا مشتری در هنگام چک کردن به زحمت نیفتد.


  





نظرات (0)
نام :
ایمیل : [پنهان میماند]
وب/وبلاگ :